Agnieszka Czerwińska – pisarka, autorka ponad 100 książek, autorka książek dla dzieci i dla dorosłych, copywriterka, recenzentka, założycielka wydawnictwa I-PISARZ.PL, inicjatorka akcji Literka dla schroniska. Agnieszkaczerwinska.pl

Imię

Twój e-mail:

Treść wiadomości:

Temat

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach realizacji przesłanego zgłoszenia oraz zgodnie z polityką prywatności.

Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.

Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Formularz kontaktowy

BĄDŹMY W KONTAKCIE

REKLAMA FABULARNA

Agnieszka

Czerwińska

Frapujące pytania:

 

Ile trwa proces wydania książki z indywidualną reklamą?
Od 12 do 15 miesięcy, jednak wszystko zależy od akceptowania przez Państwa poszczególnych etapów wydawniczych.


Czy mogę wybrać dowolną książkę?
Oczywiście. Posiadamy w swoim wachlarzu różne tytuły, czekające tylko na swoja kolej.


Czy mogę zamówić reklamę w już istniejącej książce?
Tak, jednak, aby taka możliwość miała miejsce. Należy wydać książkę w wydaniu rozszerzony oraz nadać jej nowy numer ISBN. Niezbędny będzie również zabieg wykonania nowej okładki.

Obszar możliwości:

PRMOCJĘ WYBRANYCH
PRODUKTÓW

ODWOŁANIE DO NOWEGO
RYNKU

POZYSKANIE NOWYCH
KONSUMENTÓW

ODŚWIEŻENIE MARKI

Moje książki:

Większa liczba
zakupów online

Zwiększona sprzedaż
powtarzalna

6 powody dlaczego warto wybrać innowatorską reklamę w nowej
powieści Zagubionej w czasie:

Innowacyjność w
świecie promocji

Reklama globalna

Reklamę
dożywotnią w
książkach
papierowych oraz
elektronicznych

Zwiększony zasięg
reklamy

Jak wygląda ewentualne logo:

Logo może zostać umieszczone na tyle okładki, lub na specjalne zamówienie na stronie głównej.

Okładka może również zostać zmodyfikowana pod klienta.

 

LOGO NR1 - tył okładki.

LOGO NR2 - grzbiet (w zależności od grubości książki).

LOGO NR3 - przód okładki.

 

Magiczny słowik- logo - Agnieszka Czerwińska – pisarka, autorka ponad 100 książek, autorka książek dla dzieci i dla dorosłych, copywriterka, recenzentka, założycielka wydawnictwa I-PISARZ.PL, inicjatorka akcji Literka dla schroniska. Agnieszkaczerwinska.pl

Patrona książki czyli umieszczenie loga firmy na okładce książki (tył okładki)- dożywotnie

To bardzo korzystny wariant polegający na umieszczeniu loga firmy na tylnej okładce książki na czas nieokreślony. Dodatkowo oferujemy:


Patrona książki czyli umieszczenie loga firmy na okładce książki (tył okładki) - czasowe


Jest to reklama polegająca na umieszczeniu loga firmy na tylnej okładce książki.

Dodatkowo w naszej ofercie dodajemy ciekawy pakiet reklamowy. Czasowe umieszczenie jest ustalane indywidualnie.


Użycie nazwy firmy w fabule oraz jej powiązanie z utworem.


To model działający na zasadzie umieszczenie nazwy firmy/ produktu czy usługi, jednak powiązując go z fabułą np.:

"Gryzę się w język. Zaraz znów przyjdzie mi użerać się z niedowiarkami lub, co gorsza, zamkną mnie w więzieniu. Uśmiecham się dla niepoznaki, chociaż poplamiona tapicerka i mnóstwo śmieci pod moimi nogami mi na to nie pozwalają. Auto detektywa jest bardzo zaniedbane o komforcie nie ma co wspominać. Teraz myślami wracam do moich wygodnych samochodów, które zapewne czekają w garażu posiadłości. Uśmiecham się już nie dla niepoznaki, ale przywołując w myślach moje pierwsze auto XXX. Tęsknie za elegancją, komfortem mojego staruszka dwumiejscowego kabrioletu ze składanym dachem z roku 1959 i za nim samym..." Bardzo często używamy tutaj dobrych wspomnień, aby wywołać u czytelnika pozytywne odczucia.



Lokowanie NAZWY niepowiązujące jej z fabułą.


To model bardzo korzystny, który dodaje smaczku w książce za pomocą zawarcia nazwy firmy czy produktu w książce np.


Roxanne sięgnęła po batonik XXX produkowany przez firmę XXX.

Dalsza część utworu nie nawiązuje do owego produktu. Nazwa produktu natomiast pojawia się w książce i może być przez czytelnika odbierana jako powiązanie z bohaterem.


Dlaczego warto zamówić reklamę w książce?
 

Gdyż jest to innowacyjna forma promocji, która zakotwiczy się w papierowej rzeczywistości

Lokowanie firmy niepowiązującej z fabułą. 


Jest to reklama polegająca np. na dodaniu ulotki w książce. Lokowanie bez powiązania z fabułą, ale z ujęciem najważniejszych założeń. Całość tworzyć będzie spójny tekst a umieszczenie lokowania niefabularne będzie się dobrze prezentować i pełnić funkcję reklamy. Obligujemy się do użycia w książce minimum 5 razy nazwy firmy oraz zawarcie jednej dużej partii tekstu. Lokowanie niefabularne jest alternatywą lakowania fabularnego z tym wyjątkiem, że nie mamy możliwości kontynuowania wątku. 


Fictomercial czyli lokowanie firmy/produktu/usługi w książce. Ściśle połączone z fabułą.


Fictomercial to reklama polegająca na powiazaniu firmy/produktu z fabułą. Obligujemy się do wplecenia firmy, czy innej usługi do fabuły aby całokształt tworzył spójną całość. Zobowiązujemy się również do zapisania przynajmniej dwóch dużych partii tekstowych w książce. Oraz użyciu nazwy firmy minimum 10 razy. Lokowanie fabularne jest najbardziej korzystną reklamą w naszym wachlarzu.



Reklamę dostoswaną do klienta i budżetu.


Jest to rodzaj reklamy, która jest ustalana indywidulanie z klientem, po

omówieniu oczekiwań, budżetu i zasugerowania powieści oraz określeniu znaków ze spacjami dotyczących tekstu reklamowego, wykonuję szkic reklamy. Posiadam w swojej ofercie około 100 jeszcze nie wydanych książek, różnej tematyki. Jestem wstanie dostosować reklamę w sposób zadowalający dla inwestora i czytelnika. Reklam ta może być powiązana z fabułą, lub być tylko elementem niezwiązanym z nią. Istnieje również możliwość rozciągnięcia reklamy na kilka utworów trzymając się określonej ilości znaków ze spacjami ustalonych w umowie. Na przykład w sytuacji gdy tekst posiada 350 000 znaków ze spacjami tekst w reklamie fabularnej powinien posiadać od 20 000 do 40 000 znaków ze spacjami).



Opis reklam:

Moje usługi w świecie papierowej rzeczywistości:

 

♦Reklamę dostosowaną dla klienta i budżetu♦' ♦Fictomercial czyli lokowanie firmy/produktu/usługi w książce 

Ściśle połączone z fabułą♦ ♦Lokowanie firmy niepowiązujące jej z fabułą♦  ♦Lokowanie nazwy niepowiązujące jej z fabułą♦ ♦Użycie nazwy firmy w fabule oraz jej powiazanie z utworem♦ ♦Patrona książki czyli umieszczenie loga firmy na okładce książki (tył okładki) czasowe♦ ♦Patrona książki czyli umieszczenie loga firmy na okładce książki (tył okładki) dożywotnie♦

Dlaczego warto ze mną współpracować?

Reklama globalna
Reklama ta może mieć zasięg globalny dzięki dodatkowym możliwością przetłumaczenia tytułów na języki
obce. Dzięki naszej reklamie fabularnej mogą Państwo dotrzeć do szerokiego grona konsumentów w niezwykły sposób. 

 

 

 

 

Innowacyjna reklama jakiej nie posiada inna firma
Ten rodzaj promocji nie zniknie po zakończeniu subskrypcji. Pozostanie na zawsze w sercach i głowach
czytelników i reklama ta krążyć będzie tak długo po świecie jak długo pamiętać będą ją czytelnicy. Pozytywna opinia głównej bohaterki, dobre wspomnienia to klucz do sukcesu. W końcu kto z nas nie utożsamia się z bohaterami?

Nowe kanały reklamy
Plusem naszej oferty bez wątpienia jest różnorodność grup konsumenckich do jakich dociera tytuł. Poprzez
samą historię dystrybułowaną dzięki: hurtownią, księgarnią, skromniejszych dystrybutorów, naszym kanałom
dystrybucyjnym, strony internetowe, influencerów, recenzentów, targi książkowe, spotkania autorskie, czy
samego autora.

WITAJ W MOIM ŚWIECIE, GDZIE TWORZĘ REKLAMĘ SPECIALNIE DLA CIEBIE

Co oferuję:
 

♦Reklamę dostosowaną dla klienta i budżetu♦'

♦Fictomercial czyli lokowanie firmy/produktu/usługi w książce 

Ściśle połączone z fabułą♦

♦Lokowanie firmy niepowiązujące jej z fabułą♦ 

♦Lokowanie nazwy niepowiązujące jej z fabułą♦

♦Użycie nazwy firmy w fabule oraz jej powiazanie z utworem♦

♦Patrona książki czyli umieszczenie loga firmy na okładce książki (tył okładki) czasowe♦

♦Patrona książki czyli umieszczenie loga firmy na okładce książki (tył okładki) dożywotnie♦

 

 

Reklama fabularna  nowa forma promocji

Kreowanie świata w papierowej rzeczywistości - O reklamie

Reklama w książce

Definicją reklamy jest skłonienie konsumenta do nabycia: produktu, usługi danej firmy. To komunikat perswazyjny połączony z informacją jak mówi definicja.

 

A czym zatem jest reklama w książce?

Reklama fabularna jest innowacyjną formą promocji, która łączy nie tylko perswazyjną wiadomość mającą za zadanie skłonienie konsumenta do nabycia produktu czy usługi, lecz daję możliwość zapisania się na kartach historii. Reklama taka nie zniknie po zakończenie subskrypcji czy wygaśnięciu umowy, będzie zawsze w sercach i pamięci czytelników dzięki jej bezpośredniemu połączeniu z fabułą utworu. Posunę się nawet do stwierdzenia, iż zakupują Państwo reklamę dożywotnią. Każda książka, która pojawia się na półce to potencjalnie nowy klient. Każdy przetłumaczony tytuł to szersze pole reklamy, która dociera do różnego środowiska. Plusem naszej oferty bez wątpienia jest różnorodność grup konsumenckich do jakich dociera tytuł. Poprzez samą historię dystrybułowaną dzięki: hurtownią, księgarnią, skromniejszych dystrybutorów, naszym kanałom dystrybucyjnym, strony internetowe, influencerów, recenzentów, targi książkowe, spotkania autorskie, czy samego autora. Bez wątpienia jednak to słowo przekazywane przez zadowolonych czytelników jest tutaj fundamentalną kwestią.

"Książka jest drzwiami do innego świata"

 

Agnieszka Czerwińska 

REKLAMA FABULARNA DLA CIEBIE

Agnieszka

Czerwińska

BLOG

Agnieszka

Czerwińska